0 items in het mandje
  • Geen items in het mandje.

Vraag & antwoord

MEEST GESTELDE VRAGEN

Hieronder treft u een overzicht aan van de meest gestelde vragen met het bijbehorende antwoord.
Voor al uw overige vragen verwijzen wij u naar onze contactgegevens.
Wij staan u graag te woord voor al uw vragen!

Wat zijn de levertijden?

 

De gemiddelde levertijd van een bestelling binnen Nederland ligt onder normale omstandigheden tussen de 3 tot 5 weken. De uiteindelijke levertijden zijn echter afhankelijk van factoren zoals voorraadstatus, seizoensdrukte en vakantieperiodes.

 

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

 

Alle producten worden u rechtstreeks vanaf de Biohort fabriek toegezonden middels een door Biohort aangestelde transporteur. Het transport wordt middels een vrachtwagen of bestelbus vervoerd en bij u afgeleverd. Zodra uw bestelling gereed staat voor verzending zal de aangestelde vervoerder u telefonisch benaderen voor het maken van een leveringsafspraak.

 

Let op!
U dient er rekening mee te houden dat een transport-vrachtwagen of bestelbus een groot voertuig is. Hierdoor kan het mogelijk zijn dat deze niet bij u voor de deur kan en/of mag komen. Laat het ons of de transporteur voortijdig weten indien het afleveradres niet toegankelijk is voor bv. een vrachtwagen. De transporteur kan hier dan rekening mee houden.

 

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

 

U kunt uw aankoop op de volgende manieren betalen:

  • Online via iDEAL
  • Online via Bankcontact/Mister Cash


De beschikbare betaalmogelijkheden zijn afhankelijk van het land van aflevering.

 

Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?

 

Alle Biohort producten worden rechtstreeks vanaf de fabriek in Oostenrijk GRATIS naar u verzonden.
Het is daarom helaas niet mogelijk om uw bestelling zelf af te halen.

 

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd!

 

Mist u een onderdeel of is deze beschadigd?

 

Laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten door ons te bellen of een e-mail te sturen. Vermeld daarbij uw naam, telefoonnummer en ordernummer van de bestelling, alsmede het onderdelennummer en aantal van hetgeen u mist of beschadigd is. Het nummer van het onderdeel vind u terug op de onderdelenlijst van de opbouwbeschrijving. Het ordernummer kunt u terug vinden op uw orderbevestiging en/of factuur die u via de e-mail en/of post heeft ontvangen.

 

Zijn er ook andere kleurmogelijkheden?

 

De Biohort producten zijn verkrijgbaar in meerdere kleuren welke u kunt bekijken op deze website. Kleurcombinaties, zoals bijvoorbeeld een zilvermetallic deur bij een zwart metallic berging, is helaas niet mogelijk.